فناوری های زیربنایی برای اتاق های هوشمند

فناوری اتاق هوشمند چیست؟


اتاق هوشمند هتل، اتاقی است که از دستگاه‌های الکترونیکی «هوشمند» که از اینترنت اشیا (IoT) پشتیبانی می‌کنند، استفاده می‌کند. این فناوری اینترنت اشیا به این معناست که دستگاه‌هایی که زمانی معمولی بودند، اکنون به اتصال اینترنت مجهز شده‌اند و به آنها اجازه می‌دهد داده‌ها را ارسال و دریافت کنند و به طور مؤثر با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

فناوری های هوشمند برای هتل ها 

آینده هتل های هوشمند: نگاهی به روندهای نوظهور و …
هتل‌های هوشمند در حال ادغام فناوری‌ها و شیوه‌های سازگار با محیط زیست در عملیات خود هستند تا ردپای محیطی خود را به حداقل برسانند. این می تواند شامل استفاده از وسایل برقی و روشنایی، اجرای اقدامات صرفه جویی در مصرف آب، و تامین منابع غذایی تولید شده محلی و پایدار برای رستوران ها باشد.

فناوری های داخل اتاق 

با قرار دادن یک فناوری هتل هوشمند مانند تبلت در اتاق، مهمانان می‌توانند اطلاعات هتل را مرور کنند، قرار ملاقات‌های اسپا رزرو کنند و کنترل‌های دما و نور اتاق خود را تنظیم کنند، همانطور که در خانه عادت دارند.

نمونه ای از فناوری داخل اتاق 

چندین فناوری در اتاق ارائه می شود. به موارد زیر فکر کنید: دسترسی به شبکه پهنای باند داخل اتاق، برای مهمانان شلوغی که نیاز به اتصال رایانه های لپ تاپ خود به اینترنت دارند. دسترسی بی‌سیم، تجربه بهتری را به مسافران تجاری که نمی‌خواهند به میز اتاقشان متصل شوند، می‌دهد.

روش فناوری هوشمند 

 کلمه “SMART” به “فناوری خود نظارت، تجزیه و تحلیل و گزارش دهی” اشاره دارد. این یک فناوری است که از هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و تجزیه و تحلیل داده های بزرگ برای ارائه آگاهی شناختی به اشیایی که در گذشته بی جان در نظر گرفته می شدند استفاده می کند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

سیستم هوشمند

سیستم روشنایی هوشمند چیست؟

سنسور هوشمند

مزایای نصب سنسور درب هوشمند

سیستم هوشمند

شهر هوشمند چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

سیستم هوشمند

فناوری های زیربنایی برای اتاق های هوشمند