جنسیت(ضروری)
1. از نحوه ی پاسخگویی و برخورد کارمندان واحد خدمات چه میزان رضایت دارید(ضروری)
2. از مدت زمان انتظار در پذیرش چه میزان رضایت دارید؟(ضروری)
3. از مدت زمان سپری شده جهت تعمیر دستگاه چه میزان رضایت دارید؟(ضروری)
4. از کیفیت خدمات و تعمیرات انجام شده چه میزان رضایت دارید؟(ضروری)
5. از هزینه های پرداخت شده نسبت به خدمات ارائه شده چه میزان رضایت دارید؟(ضروری)
6. از نحوه ی اطلاع رسانی در خصوص مراحل تعمیر، هزینه ها و زمان تحویل چه میزان رضایت دارید؟(ضروری)
7. آیا کارشناس پذیرش در زمان حضور شما ایرادات دستگاه را مشاهده و ثبت کرد؟(ضروری)
8. آیا کارشناس پذیرش در زمان تحویل در حضور شما ایرادات برطرف شده ی دستگاه را تست کرد؟(ضروری)
9. آیا با مراجعه به واحد خدمات پس از فروش مشکل دستگاه شما برطرف شده است؟(ضروری)